vrijdag 3 juni 2011

day 05 – a song that reminds you of someone

Alleen al het lezen van de challenge van vandaag, doet mij meteen denken aan één persoon. Slechts een half jaar nu, ben ik compleet verliefd. Hij is voor mij zo ontzettend belangrijk in mijn leven, hij doet mij dingen voelen die ik nooit verwacht had ooit voor iemand te zullen en kunnen voelen. Toen we elkaar eens twee weken moesten missen, stuurde 'Mijn Mannetje' mij een smsje met de volgende tekst;

Cause I've been away too long
and everyday I missed you more and more and more.
You look like you did before,
only prettier.
Everyday I love you more...


Racoon - Love you More. Tja.. Tranen met tuiten natuurlijk, zo ontroerd was ik. Ik vond het altijd al een geweldig nummer, maar bij het horen van de eerste deuntjes denk ik nu meteen aan myn skotsje...

2 opmerkingen: