zaterdag 4 juni 2011

day 06 – a song that reminds you of somewhere

Als er 1 plek op aarde is waar ik nog vaak aan terug denk, dan is dat Curaçao. En bij Curaçao denk ik aan Chilleeeeeeee op de Antilleeeeeen!! Altijd heb ik er naartoe gewild, en in de zomer van 2010 was het dan eindelijk zover. Na 9 lange uren in het vliegtuig zagen we een groot langwerpig stukje land liggen, omringd door witte strandjes en azuurblauwe zee. Het vliegtuig stond amper aan de grond, of we ontdekten al het levensmotto van de Antilliaan: poko poko! Oftewel... Chiiiilll!! En dat deden we dus ook maar. Overigens was dat niet moeilijk hoor, bij 30 graden en een luchtvochtigheid van 90%. Twee weken lang hebben we genoten van zon, zee, strand en rust. We hebben bijna heel Curaçao ontdekt, gezien, gedaan en ervaren, met als hoogtepunt het met dolfijnen zwemmen, Wow, wat een ervaring!!Als het kon, pakte ik zo het eerste de beste vliegtuig terug naar 'Korsou'. We hebben een hopi gave tijd gehad, en echt... Ooit... Ga ik terug!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten