vrijdag 3 juni 2011

day 3 - a song that makes you happy

Heeeeeelemaal vergeten!! Helaas, wegens overwerk heb ik dag 3 niet kunnen bloggen. Maar niet gevreesd. die haal ik nu gewoon netjes in. Als ik denk aan een liedje dat mij vrolijk maakt, is dat iets waar herinneringen aan zitten. En dat is dan toch wel Boom Boom Bailando (caribbean versie) van Jan Smit. Hoe vaak ik naar de tour van Jan ben geweest weet ik niet, maar keer op keer lag ik weer compleet dubbel om de band die helemaal los ging. Al knipogend en grinnikend naar ons, omdat wij alweer wisten wat er komen ging. Aanstaande zondag is het eindelijk weer zover; Votown Allstars. Ik heb er zin in!

1 opmerking:

  1. Waren dat niet onze marathon-jan-smit-in-martiniplaza-dagen? *blink* God .. wát een tijd hebben we toen gehad! xD

    BeantwoordenVerwijderen