zaterdag 11 juni 2011

day 13 – a song that is a guilty pleasure

Ik schaam me nu al dood. Ik weet ook niet of ik het wel uit zou kunnen spreken. Gelukkig is dit een weblog, en hoef ik het 'alleen' maar te typen. En zelfs dát gaat moeilijk hoor, zal ik je vertellen. Als ik namelijk zo'n 10 jaar jonger was geweest, had ik vast en zeker aan de nieuwste hype meegedaan. Ik zou 'Belieber'-ige trekjes hebben.... Ja!! Je leest het goed! Ik kan de muziek van Justin Bieber best waarderen.

Nou kan ik niet zeggen dat ik fan ben, integendeel... Maar ach, sommige nummers van hem zijn best aan te horen. Neem nou bijvoorbeeld -begin maar vast met lachen, de titel is al om te gieren- Eenie Meenie . Best geinig toch? En ik weet dat er meer mensen zijn die er stiekem net zo over denken als ik! Dus kom maarrrrr met die reacties, lieve mede-Beliebers van me!

1 opmerking:

  1. Inderdaad, als ik wat jonger was geweest, een jaar of 13; dan was ik waarschijnlijk de grootste belieber on earth.

    BeantwoordenVerwijderen